کسانی که ساکن کرج هستند، می‌توانند بخش مهمی از فعالیت‌های تجاری خود را در قالب طراحی سایت فروشگاهی در کرج انجام دهند. ظرفیت بالای اینترنت برای راه اندازی کسب و کارهای اینترنتی و سرعت بالا در انجام خدمات مختلف باعث شده که فروشگاه اینترنتی به محبوبیت بالایی برسد. از طرف دیگر پیدا کردن یک منبع درآمد پایدار برای جوانان بیکار در بستر اینترنت و از طریق طراحی وب سایت فروشگاهی می تواند ایده جذاب می باشد.
برای کسانی که به فکر استفاده از ایده طراحی سایت فروشگاهی در کرج به عنوان منبع درآمد خود هستند، در ادامه در مورد اهمیت این موضوع و خدماتی که توسط گروه ما ارائه می شود صحبت خواهیم کرد.

چرا باید به فکر طراحی سایت فروشگاهی باشیم؟

پاسخ زیادی برای این سوال وجود دارد، اما شاید تنها چند مورد از آنها برای جلب توجه شما کافی باشد.

  • پیشرفت تکنولوژی و دنیای مدرن ما را به سمت کسب و کار آنلاین می‌برد
  • راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی بسیار کم هزینه تر از یک فروشگاه واقعی است
  • دسترسی به مطالب و آموزشی در مورد کسب و کار های اینترنتی بسیار ساده است
  • محدودیتی برای فروش اینترنتی و کسب درآمد از اینترنت وجود ندارد
  • میتوان به عنوان منبع درآمد ثانویه از آن استفاده کرد
  • نیازی به تحصیلات آکادمیک ندارد و هر کسی با توجه به استعداد خود می تواند از این شیوه استفاده کند.

طراحی سایت فروشگاهی در کرج

در حقیقت در جریان طراحی سایت فروشگاهی در کرج مهم نیست که شما کی هستید و چه رشته ایی در دانشگاه خوانده اید، بلکه مهم این است که چه چیزی برای فروش دارید و از چه شیوه ای برای فروش استفاده می کنید.

مزایای وب سایت فروشگاه اینترنتی

وقتی که برای طراحی وب سایت فروشگاهی اقدام می کنید، امکانات جالب و خارق‌العاده‌ای در اختیار شما قرار می گیرد که شاید در هیچ بستر فروش دیگری وجود نداشته باشد:

  • کاهش هزینه راه اندازی کسب و کار: برای داشتن یک فروشگاه اینترنتی فقط کافی است که سفارش طراحی سایت فروشگاهی داشته باشید، یک سیستم کامپیوتری در منزل داشته باشید و یک خط اینترنت هم بگیرید.
  • فعالیت در همه نقاط دنیا بدون نمایندگی و شعبه: با وجود طراحی سایت فروشگاهی شما یک آدرس اینترنتی دارید که فعالیت شما به هیچ وجه محدود به یک کشور خاص نیست. می توانید در همه کشورها و شهرهای دنیا فروش داشته باشید و تنوع مشتری خود را حفظ کنید.
  • داشتن یک کسب و کار خانگی: فروشگاه آنلاین یعنی حضور در منزل یا در یک فضای ساده که محدود به زمان و مکان نیست. هر جا که دوست داشته باشید با فروشگاه اینترنتی خود درآمد کسب می کنید و از لحاظ مسافرت یا انجام کارهای شخصی محدود نیستید.
  • نیازی به انبار کردن محصول ندارید: در یک فروشگاه واقعی شما باید محصول را در معرض دید خریدار قرار دهید و او را راضی به خرید کنید. اما با طراحی سایت فروشگاهی فقط کافی است تصویر محصول را به خریدار نشان دهید و بعد از ثبت خرید، آن را از شرکت تولید کننده اصلی خریداری کنید.
  • صاحب کسب و کار مستقل شوید: خوشبختانه بستر اینترنت نامحدود است و کار با فروشگاه اینترنتی بسیار راحت است. هر چقدر تلاش کنید در موتورهای جستجو بیشتر دیده می شوید و کاربر بیشتری جذب می کنید.

طراحی سایت فروشگاهی

طراحی سایت فروشگاهی

ویژگیهای یک سایت فروشگاهی حرفه ای

حالا فرض بگیرید که برای طراحی سایت فروشگاهی در کرج به سراغ یک شرکت رفته اید و می خواهید سفارش طراحی سایت داشته باشید. از نظر ما به عنوان یک گروه حرفه ای در زمینه طراحی و بهینه سازی سایت، یک فروشگاه اینترنتی باید ویژگی های زیر را داشته باشد:

  • طراحی مطابق با سلیقه کاربر و حفظ جذابیت ظاهری: در نظر گرفتن فاکتورهای تاثیرگذار در طراحی تجربه کاربری یا همان طراحی ux و طراحی ui در سایت فروشگاهی بسیار مهم است. کاربرد در فروشگاه آنلاین باید در سریع ترین زمان ممکن به محصول مورد نظر خود برسد و هیچ ابهامی نداشته باشد.
  • امکان ارائه پشتیبانی برای محصولات: اگر هر فرد یا کاربر امکان استفاده از سایت شما را نداشته باشد یا ظاهر سایت برای او پیچیده باشد، در نظر گرفتن محلی برای پشتیبانی در جریان طراحی سایت فروشگاهی در اولویت است.
  • ارائه راهنمای خرید: در یک فروشگاه باید راهنمای خرید به عنوان یک بخش مجزا و برجسته در نظر گرفته شود تا کاربران مشکلی برای استفاده از آن نداشته باشند.
  • امنیت برای پرداخت: اعتماد سازی برای کاربران اینترنتی سخت است و باید یک سایت اینترنتی امنیت اطلاعات کاربران را از طریق کد نویسی حرفه ای و کنترل شکاف های امنیتی تامین کند.
  • تعیین سیستم پرداخت آسان برای مشتری: در جریان طراحی فروشگاه اینترنتی در نظر گرفتن یک سیستم پرداختی آسان و مطابق با نظر مشتری بسیار مهم است. جالب است بدانید که نزدیک به ۶۰ درصد از خرید های اینترنتی بدون پرداخت رها می شوند.

پس اگر سفارش طراحی سایت فروشگاهی در کرج را دارید مطمئن باشید که ما همه این ویژگی ها را برای آن فراهم می کنیم.

خدمات طراحی سایت فروشگاهی در کرج را به چه شکلی انجام می دهیم؟

حالا اگر تصمیم دارید که پروژه طراحی سایت فروشگاهی خود را به گروه ما واگذار کنید باید پنج مرحله را دنبال کنید تا یک سایت حرفه ای و متناسب با نیاز کاربران در اختیار شما قرار دهیم:

فروشگاه اینترنتی

فروشگاه اینترنتی

  • گام اول: در این مرحله از شماره های درج شده در سایت برای تماس مستقیم با ما یا از سیستم چت آنلاین استفاده می کنید تا با کارشناسان ما در مورد نحوه طراحی سایت و شرایط مختلف آن مشورت کنید.
  • گام دوم: با توجه به اطلاعاتی که در مرحله اول از شما دریافت شده و نیازهایی که برای کسب و کار خود معرفی کرده اید، یک یا چند پلتفرم مناسب در اختیار شما قرار می دهیم تا به عنوان نمونه کار ببینید و در صورت نیاز تغییراتی در آنها ایجاد کنیم.
  • گام سوم: از شما می‌خواهیم که تمامی نیازها و خواسته هایی که برای فروشگاه اینترنتی خود در نظر گرفته اید را به صورت یک فهرست در اختیار ما قرار دهید و حتی در مورد گام‌های بعدی کسب و کار شما هم خواهیم پرسید. بنابراین اگر در مرحله طراحی نیاز به امکانات خاصی نداشته باشید و در گام‌های بعدی شما دیده باشید، برای تغییرات بعدی فضای لازم در نظر می گیریم.
  • گام چهارم: سایت فروشگاهی شما با استفاده از طراحان حرفه ای شرکت و بر مبنای نیاز شما طراحی می‌شود و به صورت یک نمونه اولیه و پایلوت در اختیار شما قرار می گیرد. در این مرحله شما می‌توانید به شکل‌های مختلف با فروشگاه اینترنتی خود کار کنید و در صورت لزوم بدترین شرایط ممکن را هم برای آن در نظر بگیرید تا ایرادات احتمالی آن پیدا شود.
  • گام پنجم: در این مرحله کلیه ایراداتی که شما اعلام کرده اید یا مشکلاتی که خودمان تشخیص دهیم به طور کامل برطرف شده و یک فروشگاه اینترنتی حرفه ای در اختیار شما قرار می گیرد.

در انتها باید این نکته را بگوییم که ما برای کلیه خدمات طراحی سایت فروشگاهی در کرج پشتیبانی حرفه ای در نظر گرفته ایم. بنابراین شما با اعتماد به نفس کامل و با توجه به نیازی که دارید می توانید از خدمات طراحی سایت خود را به ما واگذار کنید.

منبع : فناوری اطلاعات آرون