وکیل ‎خانواده: خانواده به عنوان مهم­ترین و با قداست ترین نهاد اجتماعی در عرصه مناسب فردی و گروهی از اهمیت ویژه­ای برخوردار است و این نهاد به لحاظ عرفی و حقوقی در پی ازدواج و نکاح فی ما بین زن و مرد شکل می گیرد و به عنوان کوچکترین واحد اجتماعی از حمایت برخوردار بوده و دارای حقوقی می­باشد از این رو حل و فصل اختلافات در دادگاه خانواده ظرافت­های خاص خود را دارد.

 

وکیل متخصص دعاوی خانواده چه ویژگی هایی دارد ؟

 وکیل متخصص خانواده در مرحله اول با مطالعه کامل پرونده و بررسی کلیه جوانب و تبادل نظر با تیم وکلای با تجربه چنانچه به هر دلیل قانونی درصد پیشرفت و موفقیت پرونده کم باشد قطعا آن را به اطلاع موکل می­رساند و از قبول پرونده امتناع می­نماید.  طرح دعاوی متعدد در دادگاه­های خانواده به منظور دریافت حق­الوکاله بیشتر دور از اخلاق حرفه­ای و خلاف شأن سوگند وکالت است.

وکیل خانواده در مرحله اول سعی در صلح و سازش بین زوجین خواهد نمود و در نهایت چنانچه امکان صلح و سازش وجود نداشته باشد به طرح دعوا اقدام می­نماید و در تمام مراحل با مشاوره دقیق و حساب شده، پرونده شما را در کمترین زمان با کسب بهترین نتیجه به پایان می رساند. لذا با انتخاب بهترین وکیل‎خانواده مناسب روند پیشرفت پرونده و احتمال موفقیت در پرونده بیشتر می باشد.

 

منبع : دادآور نسیم مهر